חשיפה: הטעות בשיווק שרוצחת את רוב בעלי העסקים בישראל (חלק 2)

היום נדבר על נושא חשוב במיוחד.
נדבר על Marketing (שיווק).
ולא!  אני לא מכוון למרקטינג הרגיל שכולם מכירים.

אני לא מכוון למרקטינג הרגיל שכולם מכירים…
מרקטינג פלאן (תוכנית שיווק) של 'בואנבדוק',
בוא נפקיד סכום כסף בידי משווק מתחיל ונחזיק לו אצבעות (טעות קריטית). 

הטעות הזו שכולם נוטים לעשות..
רוצחת את רוב העסקים בישראל,

ואם זה לא ברור מספיק תקרא שוב..

זו הטעות שרוצחת את רוב העסקים בישראל.

(אם אתה רוצה לדעת עוד על קהילת הנרצחים בישראל תוכל למצוא בקלות בגוגל) 

הטעות המשלימה היא לא פחות קריטית להליך 'הגדלת המכירות, ברוטו, נטו…'

היא עונה לבעיית ה'אין לי זמן'. 

"אין לי כלכך זמן לנהל את המשווק" ואני יכול לדבראיתו רק 15 דק בכל 48 שעות.

ביננו, מי נותן לעובד הסטנדרטי – לעבוד בלי השגחה? הוא ישחק בוואצפ, ויקח לך את הכסף בכל עשירי לחודשעוקב!  

מקרה יותר נבון הוא להפקיד את המרקטינג בידי חברת שיווק שמפעילה מרקטינג אגרסיבי, עליך. ומעסיקה משווקים מתחילים שעולים לה פחות כסף.

וגם כאן, חזרנו לאותה נקודה(.) 

להזכירך(!) קוראים לי מאור פרי – אסטרטג-שיווק מס' אחד בישראל.

הטייטל הודבק לי למצח לאחר שנים של מחקר על הפסיכולוגיה השיווקית שעומדת (במודע או שלא במודע) מאחורי כל ביזנס רווחי, תוך ביצוע מהלכי שיווק מתוחכמים שלא נתפסים בדעתו של מנהל השיווק הממוצע בישראל.

אחרון המהלכים מהלך כלל עסקאות בסך 48,000 ₪ בתוך 10 ימים מיום סיום כתיבת תוכנית לשירות חדש שאני מציע (ודרך אגב, בחרתי לפנות רק לחמישה עסקים באופן ישיר).

המהלך שלפניו הגדיל לי את ההכנסה פי עשרות %ים בתוך 30 יום (כן, גם אני לא האמנתי לזה בהתחלה).

חשוב שתדע! אני לא מבטיח שיהיה לי זמן לכולם, מאחר ובחצי השני של יום-עבודה אני מיישם את המהלכים האלו לטובת הביזנס שלי. 

והבשורה המשמחת היא: לאחר פסח מתפנה אצלי מקום ל-2 עסקים נוספים שיוכלו לרכוש את שירותי מיקור חוץ בשיווק שאני מציע עכשיו. (לצערי, פיטרתי שתי לקוחות שניהלתי עבורם את המרקטינג כמה חודשים, למרות שהצלחתי להביא 813 לידים בחודש לאחד מהם, הסיבה שפיטרתי אותם היא ש'אין עם מי לדבר'…) בקיצור…….. 

אם זה עובד לי, זה יעבוד גם לך.

לחץ על לינק ההרשמה ואחייג אליך כדי שתבוא לפגישה אצלי במשרד.