איך בונים אסטרטגיית שיווק נכונה? (1/5)

היום נדבר על נושא חשוב במיוחד. מידי יום אני מדבר עם בעלי עסקים שרוצים להרחיב את מעגל הלקוחות שלהם. את התשובות לשאלות שלהם, אצרף לך כאן בקצרה. אז, היום נתחיל מכאן..

איך בונים אסטרטגיית שיווק נכונה?

גלה מהי המטרה שלך ראשית, עליך להבין 'מה המטרה' של המוצר או השירות שאתה רוצה למכור. מי הם הלקוחות? לאחר שתגדיר את מטרת העסק, עליך להבין מי קהל היעד שלך וכיצד להגיע אליו. מהו הערך המוסף? הסעיף הזה חשוב במיוחד! כי תכלס… רצוי שכל צוות המכירה יבין מהו הערך המוסף שאתה מציע ללקוחות שלך, ככל שתגלה ותתן יותר ערך כך תגדיל את אחוזי ההמרה. הגדרת תקציב: לאחר שתבין כמה רווח ישאר לך מכל מכירה, תדע כמה שווה לך להשקיע במכירה, ואז תבחר את התקציב הכולל לשיווק (תקציב רבעוני). חלוקת תקציב: תלמד מהם ערוצי השיווק העמודים לרשותך ולאחר מכן תחלק את התקציב שהגדרת בסעיף הקודם. התנהלות עם הלידים: לאחר שעלית על הדרך המתאימה למוצר שלך, ושניה לפני שאתה מתחיל בשיווק, זכור! אתה תקבל לידים מערוצי השיווק שבחרת, לכן חשוב מאוד(!) להבין איך תנהל את תהליך המכירה, למי תפנה את הליד/ מי יבצע את המכירה. ועכשיו.. אפשר להגיד 'מזל טוב' – תוכל להתחיל בתהליך. עדכונים וטיפים בלעדיים לחברי המועדון ישלחו אליך לפני כולם! זו הדרך שלנו להציג חברות נפלאה…