קמפיין ראשון בפייסבוק – איך עושים את זה נכון?

אי אפשר להעלות קמפיין לפייסבוק ללא פיקוח. אספנו עבורך כמה טיפים שאסור לפספס בהפצת קמפיינים:

1. הגדרת יעד הקמפיין:

פייסבוק מאפשרת לך לבחור את המטרה העסקית לפני תפוצת הקמפיין. אם המטרה שלך היא מכירות ותבחר במעורבות, לא עשית בזה כלום. לכן יש להגדיר מראש את אופי המודעות, להבין מה המסר השיווקי ולהחליט על המטרה.

2. מיקוד קהל היעד:

ראשית, חשוב למקד כדי לחסוך כסף. אם יש לך עסק מוצרי גילוח לגברים, והמודעה שלך תגיע לאישה, ביזבזת כסף מיותר. אם לא יהיה מיקוד על איזורים גיאוגרפים ספציפים גם אז המודעה תופץ למקומות לא נכונים ותעלה לך עוד. לכן, כדאי מאוד להקים קהל מותאם אישית לפי חתך גיל, מין, מיקום, תחומי עניין וכדומה. הפילוח הזה יסייע לך להגיע ללקוחות הכי רלוונטיים ולהוציא הכי פחות כסף.

3. מיטוב

חשוב מאוד להתאים את התקציב למשך זמן הקמפיין, לא חייבים ללכת על הצעת מחיר גבוהה מידי כל עוד היא מותאמת לפרק הזמן שהוגדר. כמו כן, אסטרטגיית הצעת מחיר תחייב אותך על תשלום רק אם אנשים הקליקו על קישור, התקינו אפליקציה, צפו בסרטון וכדומה. למשל, אם המטרה שלך היא לחשוף משתמשים לסרטון, יש באפשרותך לבחור באסטרטגיה של הצעת מחיר ידנית.

4. קריאייטיב

קמפיין מוצלח נמדד לרוב בקריאייטיב שלו. המלצתנו היא לערוך A/B טסטינג ולבחון 2 גרסאות שונות של מודעה באותו הקמפיין ותחת אותו קהל יעד על מנת להבין אילו מהמודעות פועלת טוב יותר. חשוב לרענן את המודעות ולהחליף קריאייטיב פה ושם כדי להשאיר את קהל היעד ערני ומעורב.

לסיכום, חשוב לזכור לתכנן מראש קמפיין ממומן בפייסבוק, לפקח על כלל התהליך ולרענן את התכנים במידת הצורך, זאת על מנת להגיע לקהל הלקוחות הרלוונטי ביותר עבור העסק שלך ולהגדיל את המכירות.